INGRAMMICRO
Bucuresti,
Str. Siret Nr. 95, Etaj 1 (Cyrom Center)
Pentru comenzi click pe contact
Luni-Vineri 09:00 - 18:00

Descopera solutiile Zebra de tipul Customer Concierge!

In aceasta epoca a optiunilor de cumparaturi si a varietatii de produse, nu a fost niciodata mai importanta crearea unei experiente exceptionale in magazin pentru clienti, cu acces rapid la informatii despre produse, preturi, disponibilitate si servicii personalizate.

Cu dispozitivele self-service CC600 si CC6000 de la Zebra, poti contribui la distantarea sociala, oferind clientilor tai  acces la informatii fara suportul fizic al personalului din magazine.

Disponibile in modele de 5 inch si 10 inch, aceste kiosk-uri ofera clientilor cele mai bune experiente in ce priveste cumparaturile din magazine si cumparaturile online.

CC600 Customer Concierge
Ofera clientilor o experienta comoda, rapida si satisfacatoare a cumparaturilor.

Acest dispozitiv elegant si accesibil este usor de instalat si iti permite sa imbunatatesti interactiunea cu clientii pe fiecare culoar sau departament. Compact, cu sistem de operare Android integrat, dispozitivul CC600 este ideal pentru operatiuni in regim Self-service.

CC6000 Customer Concierge

Creste productivitatea angajatilor si ofera experiente unice cu CC6000 Customer Concierge.

CC6000 detine toate caracteristicile de care ai nevoie pentru a-ti ajuta clientii si angajatii. Acesta ofera o experienta memorabila utilizatorilor prin aplicatii interactive, demonstratii de produse, promotii si atentionari.

CC6000 accepta functii premium, cum ar fi o camera pentru chat video, NFC, tehnologia exclusiva PRZM de la Zebra pentru performante superioare de scanare a codurilor de bare si multe altele.

BENEFICII:
  •  comoditatea tranzactiilor;
  • usurinta in ce priveste verificarea preturilor si identificarea produselor;
  • optiuni de prezentare a intregului catalog, punand in evidenta toate produsele;
  • comercializarea articolelor care nu se gasesc pe stoc cu optiuni de livrare la domiciliu sau ridicare din magazin;
  • implementarea unui program de fidelizare a clientilor si atentionarea acestora in privinta ofertelor;
  • notificari privind ofertele speciale direct pe smartphone-ul cumparatorului, in timp ce acesta este in magazinul tau;
  • cresterea vanzarilor si imbunatatirea serviciilor;
  • cresterea productivitatii personalului.

Pentru cereri de oferta, va rugam sa ne contactati la adresa de e-mail DCPOS-Romania@ingrammicro.com.